Elfao  Kızlar fotoğraf yükleyebildim mi bilmiyorum ama ovulasyon testime bakar mısınız hiç anlayamadım. İlk kez yapıyorum bir de.
Elfao GamzeBaz 23 haziran da koyu gibiydi sonra açıldı o gündü ve kaçırdım diye üzülmüştüm. Teşekkür ederim içimi rahatlattınız 🤎🤎
Alp-2806 Elfao rica ederim🤭 benimde böyleydi yumurtlamadan 1 gün önceydi o günü de değerlendirdim bence benim ki o gün tuttu 😁 ben öyle hissediyorum
nartanemm Bundan sonraki 3 5 günü degerlendir canım yumurtlama var gorunuyor birde catladiktan sonra siliklesir o gunude degerlendir
nartanemm papatya56 merhabalar yazmışlar ama bende diyeyim tam yumurtlama günün canım bundan sonraki 3 gunude degerlendir inşallah sağlıkla kucağına alırsın bu arada kaçıncı gün gördün yumurtlamayi
papatya56 nartanemm 10 gun gordum canım dun de degerlendırdim sabahta degerlendırdım sagol canım Allah razı olsun Rabbım hepımıze saglıklı bebekler nasip etsın dünde sol kasıgımda batma oluyodu bugunde sol kasıgım sızlıyo akıntım var dunden berı
nartanemm papatya56 bende 10. Gün gördüm dediğin gibi batma ve ağrı vardı yumurtlamadan 13 gün hamileligimi öğrendim bu ay darısı senin başına 🥰🥰
papatya56 nartanemm https://imgyukle.com/i/jRasMv inşallah canım bu ay banada kısmet olsun canım şimdi yaptım catlama olmamıs dıme 🤗