Doğuma 15 gün kaldı 37+6 günlük olduk haftaya doktor tekrar gel dedi duzelmesse sezeryan için gün verelim dedi ne yaparsam çocuk doğum pozisyonunu alır bu durumu yaşayan var mı sezeryan olmak istemiyorum normal doğum yapmak istiyorum lütfen yardımcı olur musunuz.