23101991 Hanımlar bugün karnım çok fazla sertleşip toplanıyor. Sertleştiğinde baskı ve hafif kasık ağrısı oluyor. Dakika tuttum 10 dakikada bi sertleşiyor. Doğum kasılması mi acaba. Ama bel ağrım hiç yok. Çatı ağrım oluyor?
Diilruba 23101991 Bende 38+6yım saatte bir kasılmayla beraber belime ağrı giriyor zamanı geldi doğum olabilir tabi emin olmak için 10 dk da bire düşene kadar bekleyeceğim ozamana kadar düzenli devam ederse duş alıp doktoruma haber vermeyi düşünüyorum inşallah hakkımızda hayırlısı olsun
Diilruba 23101991 Birde herkes bel ağrısı hissedecek diye birşey yok ben ilk oğlumda sancılarımı sadece kasıkta hissetmiştim