zehranurr Gzde_14 hayalet görüyor gibiyim ama testte bir sorun mu var? İdararı çok mu damlattınız ya da test bekledi mi.
Gzde_14 metehaninannesiii evet 15 gün gecti önceden kan testi yaptim 0.2 çikti bugun doktora gittim rahminde kalınlaşma var dedi gebelik olabilir dedi
Livy Bana da fazla idrar damlatmışsın gibi geldi. O gibi durumlarda böyle kalın gölge gibi iz çıkıyor. Bi daha mı denesen acaba
Buse7111- Gzde_14 testi bi kaç gün sonra tekrar et o zaman netleşir belki geç dollenmeden dolayi gozukmeyebilir umudunu yitirme ,inşallah bu hayırlı bi haber olur sana😊
dtbsra6 İki gün önce bende de böyle oldu bir saat sonra predictor yaptım onda flaşla belli olan çoook silik bi çizgi vardı bugün bi tane daha yaptım daha da belirginleşti yani bence olabilir 🥰
Gzde_14 dtbsra6 ınşallah ama daha yeni alttan muayaneden mi ne sarı pembemsi leke geldi umarim hastalanmam