Fatmanureser Selam kızlar ben 20 haftalık gebeyim belime ve sırtıma kengi (kramp) giriyor sizde de oluyormu yureyemiyorum bile
Biranneadayiiii Bende 20+4üm.canim benimde oluyordu ama.duzenli spora başladım rahatlattı beni ve ayrıca doktorunada danış mutlaka vitamin vsde verebilir 😊
Biranneadayiiii Fatmanureser olsun spor yapamasaniz bile doktorunuz size uygun bı ilaç önerir mutlaka danışın ona