Nilduru benim ilk doğumumda maşallah sütüm çok iyiydi birini emiyodu doyuyodu bu sefer diğer göğsüm dolu kalınca sızlıyodu .mecbur manuel pompayla sağıp döküyodum .bu sefer elektrikli pompa ve süt torbası aldım fazla sütüm olursa sağıp dolaba koyucam ilerde kullanmak için .sadece süt çok olunca değil süt gelmeyince de makina kullanılıyo sürekli sağım yapıp sütün gelmesini sağlamak için .a101 e gelen kiwi marka aldım ben çok beğendim