Ninatta ben iki dozu da yaptırdım. Ne olur ne olmaz. Diyorlar ki paslı kirli malzeme mi var ameliyathanede. Valla yediğimiz ekmeğin içinden bile neler neler çıkıyor o yüzden güvenmiyorum ve riski yok niye yaptırmayım ki ben önlemimi alıyım da gerisini Allah bilir oldu ki olacağı tuttu olmaz olmaz bana denk gelir