Kızlar 31 haftalık hamileyim geçen hafta bir avuç içi kadar kanamam oldu hemen acile gittim alttan muayene ettiler ve dediler ki bebeğin olduğu kanalda bi sıkıntı yok sadece kan idrar yolunda bu yüzden idrar yolu enfeksiyonu olabilir randevu alıp muayene ol ama uzun bir süredir randevu alamadığım için özele gittim idrara çıkarken yanman yoksa enfeksiyon diyemeyiz falan dediler özelleri bilirsiniz bı sürü test falan istendi ama yapmadım sizce ne yapmam lazım benim gibi olanlar var mı acaba lütfen bilgisi olan varsa yazsın 🤷