Merhabalar inşallah eylül başında doğum yapacağım 32. Haftadan 37. Haftaya kadar alacağım çalışır raporuyla doğum öncesi geçirilen süre doğum sonrası izinle kullanılabiliyor mu?
eylülde doğum izninde olan biri eğitime hazırlık ödeneği alabiliyor mu? Şimdiden teşekkürler