[silindi] Beni endokrine ve diyestisyene yönlendirdi ama diyetisyenin verdiği diyetten dolayı bebiş biraz kilolu olmaya başladı diyet listemde çok fazla ekmek vs vardı ölçümlerim yüksek çıktı bıraktım diyetisyeni kendim diyet yapıyorum. Tatlı hamurişi makarna pirinç patates aburcubur pekmez bal tüketmiyorum. Meyve sebze yoğurt süt peynir yumurta kuruyemiş yeşillik et tavuk balık şeklinde kendim düzen oluşturdum bu şekilde besleniyorum.Bir de yürüyüş yapıyorum bol bol su içiyorum 🙂