Gulosh Merhaba Anne ve benim gibi anne adaylari, 6 haftalik hamileyim, bugun ilk defa doktoru gordum hersey yolunda gorunuyor bebek icin dedi ama sag tarafte 4,5 cm boyunda kist olusmus, dogum ilk doneminde olurmus... bilgisi olan varmi? Yada ayni durumu yasayan kist ters donerse almak zorunda kaliyoruz dedi...tabi bebegide etkileyebilirmis... ...en güzel günler sizinle olsun..Gülay
Gulosh Aslihn benim doktor 5 / 5,5 cm den itibaren daha cok korkmaya basliyoruz dedi... insallah buyumez...hangi hizda buyuyor bir kist merak ediyorum...6 ay once kontrolde kist var dememisti... cvp verdiginiz icin tskr ederim