kumsalmomyy Kızlar doktorumla görüştüm eğer birinci ve ikinci derece akrabalarda şeker yoksa gerek yok dedi şeker yüklemesi yaptırmayıp da sorun çıkan oldu mu herhangi bir sorun yaratır mı ?
Gizemis kumsalmomyy bende yaptırmayı düşününmüyorum. Açlık tokluk şekerime baktırıcam belli aralıklarla
Momkra kumsalmomyy ben yaptırmadım canım 33 haftalık olduk şükür biseyimiz yok ama kandan açlık tokluk batırdım gerek duymadım ama bu benim fikrim
kumsalmomyy metehaninannesiii sorun olarak görmüyorum ? Doktorumun dediğini direk olarak yazdım ? Yaptırmana gerek yok diyor ben yaptırmak istediğim halde
busra1997alpaslan2021 Gizemis evet kendi doktorumda bana öyle dedi sabit doktorum yok ve bu doktoru sevdim yani bana tokluk şekerine bakariz gerek yok dedi zayıfım bebeginde sağlıklı kontrol altında tutcak beni
BorasMom kumsalmomyy ailede olmayabilir ama açlık tokluk takip etmeniz lazım bende yaptırmadım ama 1 hafta boyunca her gün açlık tokluk bakıldı öyle karar verildi yaptırmadım değerlerim normaldı
metehaninannesiii kumsalmomyy sız yaptırmak istiyorsanız yaptırın en azından ilerde allah korusun bisi olursa yada şuan ki bir şüpheniz varsa içiniz rahat eder
aannepandaa kumsalmomyy benim doktorum açlık tokluk baktırdı ve şekerim çok çok düşüktü gerek görülmedi. Şeker yüklemesine gerek görmedi. Hatta sık sık yemek yemem gerektiğini söyledi. 🤷