Ne aldıysan birebir aynısı geliyor canım. Sadece e bebekte sevmediğim tek olay bazen aldığın ürünler parça parça gelebiliyor. Ben 2 kez kargo yoluyla ürün aldım. İlk aldığım da o zaman çek kampanyası vardı o kampanya da 4 parça ürün aldım yanlış değilsem ya 3 ya 4 ayrı kargo ile geldi. Geçenlerde yine 4 parça ürün aldım tek parça geldi artık neye göre böyle oluyor bilmiyorum ama güvenilir gönül rahatlığıyla alınabilir. 😊