Hayırlı günler hanımlar ben spiralli hamle kaldım yaklaşık 10 gün sürekli bi lekelenmem oldu 10 gün önce hastaneye gittim kese göründü doktor 10 gün sonra gel kalp atışına bakalım 6+6 lığım şuan dün doktora gittim doktor bebek net değil haftaya gel alttan ultrasonla bakalım dedi şuan çok tedirginim sizce alttan ultrasona girmelimiyim bi bilgisi olan varsa bana yazabilir mi önerilerinizi yaşadıklarınızı. Bana yazarsanız çok sevinirim ?