Bacılarım bugün hastaneye gittim 27 haftalik gebeyim ikiz biri kız biri erkek bebişlerimin bu konuda çok mutluyum ama biyandan da çok korkuyorum doktorum ciger geliştirici iğne verdi 4 adet kalçadan birde erken doğumu önlüyomuş bi tablet suda eritiliyo nst ye girdik bugün saglıkları herşeyı çok iyi ikisinin de doktorum kendine çok dikkat et erken doğum heran olabilirmiş gibi hareket et senin nolursa olsun 35 haftayı görmen lazım dedi ikiz oldugu için bende 38 kadar dursunlar istiyorum küveze girmelerini istemiyorum korkuyorum malum 27 ile 35 in arasinda cok bisi yok sezaryan korkularida basti beni %5 ihtimal normal doğum %95 sezaryan ikiz olduğu için insallah normal olur lütfen dua edin çok korkuyorum sezaryandan spinal uyuşturma istiyorum tam anestesi istemiyorum görmek istiyorum evlatlarimi ama hem erken dogum korkusu hem küvez korkusu hemde sezaryan korkusu sanirim pisikolojik olarak biraz çökmüş durumdayim çünkü gerçekten zaman çobuk geçiyi dün daha 8 haftaliklardi ve benim inancim ben bişeyden nekadar çok korkarsam o çobuk oluyo yani gözümü kapatıp açıyım 35 haftayi görürüm anlamam nasil zaman geçmiş tıpkı 27 haftanin nasıl geçtiğini anlamadıgım gibi korkularim yüzünden kendimi gerdim siz ne durumdasınız nasıl bastırıyosunuz korkularınızı anlatın lütfen birbirimize destek olalım eşim yatıştırıyo beni ama anlamiyo bendeki korkuyu sadece benim gibi olan anlar be çektigimi hissetigimi ancak o bilir dertleşelim lütfen❣️