gulstgl Merhabalar herkese. 32. Haftamdayım 2 haftadır progestan kullanıyorum ve kullanmaya başladığım zamandan beri ciddi gaz sancısı çekiyorum. Bu ilaç mı yapıyor yoksa bu haftalarda gaz sancısı olur mu bi çaresi var mıdır yardımcı olur musunuz