Gizem0106 Bayanlar 18.haftamdayım.Son 3gündür bebeğin hareketlerini gayet iyi hissediyordum ,fakat iki gündür herhangi bir hareket yok.Denemediğim şey kalmadı bekliyorum ama hareket etmiyor.Normal mi acaba doktora gitmelimiyim😔??
Semaaycolu Gizem0106 doktorum 24. Haftadan sonra her gun hıssedersın ondan once bazı gunler hıssetmemen normal demıstı bana bılg cnm ☺
Yasdem Gizem0106 bende ilk hissettim sonra bir kaç gün olmadı sonrasında bir başladı ve hala devam ediyor şükür bence bekle biraz daha ilk gebelik mi ?
Gizem0106 SalihArzustn insan bir gün hissedip sonra hissetmeyince bekliyor hep.kafamı kurcalıyo sürekli😔teşekkür ederim yinede canım
Gizem0106 Semaaycolu teşekkür ederim canım moral oldu en azından,insan bekliyor işte.Hareket edene kadar kafamda olucak sürekli😊İnşallah iyidir de keyfine göre takılıyordur 😀
Betuldnz Çikolata ye canım sonra uzan çikolata hareket etmesini saglarmis annem derdi birde böyle dene istersen 🙏
Amineninannesi Ben 25+1 bazen net hissediyorum bazen 1 gün hareket hissetmiyorum korkuyorum hareket etmeyince ama sonradan hareket edince içim rahatlıyor 💕
Gizem0106 Amineninannesi aynen öyle direk korku kaplıyor içimi,çok iyi anlıyorum.İnşallah bir sorunumuz yoktur.En kısa zamanda hareket eder
Gizem0106 Yasdem bende 3gündür hissediyordum baya netti şimdi iki gündür kesildi ne yediysem hareket etmedi.İkinci gebelik
betulclk daha erken ama ben 20. haftadan sonra hissettim bazen hareket ediyo bazen etmiyo 😊 çokta takma kafana bence hareket eder o annesi 🙂