tcasl Hamileliğimin başından beri üç defa şiddetli göğüs ağrısı çektim acile gittiğimde herangi bir sonuç çıkaramadılar bugün kardiyolojiye gittiğimde kalbimin etrafında sıvı toplanması olduğu söylendi böyle bir durum yaşayıp doğum da sıkıntı çeken var mı