Kelebek14 ben o haftalarda bikini bölgemde hissedip korkmuştum Bebiş büyüyormuş demişlerdi burda ayakları vs orda olabiliyormuş…sonradan çıkıyor yukarı..doktorunuza gidince sorun yine tabi…korktuğunuzda yatın Uzan’ın dinlenin…doktorum bana dayanılmaz ağrın yoksa kanaman yoksa korkma demişti..