Normalde yemeğin tadına bakmadan tuz atıp yiyen biri olmama rağmen hamilelik ile birlikte artık her şey çok tuzlu gelmeye başladı. Tansiyonumu ölçüyorum normal. Dr. Gittiğimde söyleyeceğim. Fakat böyle bir durum yaşayan var mı? Merak ettim. Sebebi ne olabilir ki?