Kızlar sabah sizden dua istemiştim 8 de girdim 9 da çıktık Allah’ın izniyle oğluma kavuştum yemeğimi yedim yürümeye kalktım Allah’a sukur suan iyiyim sezaryen yapcak anneler ne ameliyat öncesinden korkun ne sonrasından hafif adet agrisi gibi ağlarım var o kadar hiç içinizi korkutmayın ilerki günlerde nasipse doğum hikayemi de yazarım insallah Allah’ım tüm doğum yapcak annenlerin yardımcısı olsun insallah 🙏🤲🏻🥰