Tazeannecik35 benim şekerim daha yüksek çıkıyor. Bana da şeker olcmemi söyledi tabi egzersiz ve diyetle birlikte. Diyet tek çare olmuyor yürüyüş en çabuk düşüren şey şekeri. Bana da bol bol yürü dedi. Eğer hala yüksek çıkarsa ,(bazı insalrda dusmeyebiliyormus) insülin baslicaz mecbur dedi. Bakalım hayırlısı. Üzülme geçici bir durum ne gerekiyorsa onu yapicaz bebeğimiz için diyetse diyet ilacsa ilaç. Rabbim sağlıkli sıhhatli zamanında kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲