Setis Kızlar 21 haftalık hamileyim ve tetanoz aşısı olunması gerekiyomus galiba acaba kaçıncı haftada oldunuz,
BarBeyzazer Setis evet 20 de gel demişti ebe haraketlerini hissedince gel dedi diğer hemşire 21 de ebe aradı gel aşını vuralim dedi vuruldum aşı kartı verdi tam 1 ay sonra 2. Dozu vurulcam
Ipek3427 Setis doğumdan 2-3 haftaya kadar oluyormuş diye duydum. Benim sağlık ocağına kaydım yoktu o yüzden geç yaptım ama yinede sorun çıkmadı
Sakaryali54 Bgn vuruldm bnde kolum agriyo ates yapti halsizm of yaa...17.haftam bnm de dgeride 22.hftada olcakmis
Setis Ipek3427 bende kayıt olacam ikametgahı istiyolarmi kayıt olurken peki yarın gidecem kayıt olmaya çünkü
Ipek3427 Setis EVet biz ilk ikametgahı aldık sonra sağlık ocağına gittim ama sen misafir olarak girebilirsin anlatırsın durumunu yaparlar
Setis Ipek3427 yani bakalım bı sorym yarın canım çok teşekkür ederim bu arada Rabbim sagliklica hayırlıca kucagina almayı nasip etsin