Gokce_gk_cn99 Ben Sada da muayene oluyorum. Sada da yapılıyor fakat ben orda yaptırmadım. Alsancak MR da yaptırdım. Tavsiye ederim. Hem CD veriyorlar hem fotoğraf. Yaklaşık 20 dakika kadar sürüyor. Çalışan herkes Güler yüzlü ve en önemlisi pandemi döneminde tertemiz bir yer ☺️