Merhabalar kizlar pazartesi sezeryan doğumu o olacak bugun birden bire rahim ve kasık ağrısı çekiyorum adım atamiyorum sol tarafım düzensiz ağrılar oluyor yaşayan var mı kontrole gittim bir sıkıntı yok demişti doktorum bi ara da böyle ağrı yaşadım yerleşme sancısı dediler ama bu farkli normal mi sizce yada aranızda yaşayan var mi