reyynasy Kızlar doktor kalp atışı için alttan muane yaptı ama bazı yerlerde zararlı olduğunu duymustum cok korkuyorum bi sey olur mu?
Nurayademir reyynasy korkma bence benmde karnımdan duymadıgı için alttan ultrasonla bakmıstı cok şükür bir sorun olmadı sonra dua edin İNŞALLAH bir şey olmaz doktor bunlar sonucta zararı olsa benm fıkrımce yapmaz
-aydaogunc reyynasy Hiç bişey olmaz canım benimde öyleydi erken gebelik dönemlerinde ancak alttan muayne ile kalp atışı duyuluyo bende 3 4 haftalıkken hamileliğimi öğrendim 3 aylığa kadar her doktora gittiğimde hep alttan muayne ile bakıldım
Sed22-09 reyynasy kesinlikle zararlı değil öyle olsa sence doktor bile bile riske atar mı seni ve bebeği, ben 8 haftaya kadar hep alttan muayene oldum keseyide kalp atışını da oradan gördü doktor ve hiç bir sıkıntı yaşamadım çok şükür
-aydaogunc 2801 Evet el değmiyo bile aletle bakılıyo can acıtmıyo ilişkiye nasıl giriliyosa buda öyle bişey
mutlulugunadi_bahar reyynasy merak etmeyin sakıncalı bir şey değil. Vajinal ultrasonla kalp atışını duymak daha kolay o yüzden yapılıyor genelde. Doktorunuz sizin ve bebeğiniz zararına bir şey yapmaz
Minigimm0611 reyynasy Bende 8.haftada oldum nedensiz lekelenmelerim oldugu için. Doktora da sakıncalıymış olmasam demiştim kim söylüyor bu saçmalığa dayanan şeyleri demişti kadın.öyle bişey yokmuş yani bende senin gibi düşünüyordum millete bakma sen herkes doktor kesiliyor başımıza zaten.
Elfelf475 reyynasy benim 9. Haftamda 2 kere bakıldı 22 haftalık su anda sağlıklıyız çok şükür alttan ile ilgisi yok maalesef ilk hamileliğimde bakmadıkları halde kalbı durmuştu saglıklı olan tutunuyor merak etmeyin 🌸
hanimhanimcik reyynasy birşey olmaz zararlı felan değil internete fazla bakmayın kolum ağrıyo yazsanız kanser olarak çıkarsınız doktorunuza güvenin. bebek küçük olduğu zaman alttan bakarlar yoksa gözükmez daha
Sita3434 reyynasy zararlı olsa o kadar doktor neden yapsın benim doktorum karından yaptığımızdan hiçbir farkı yok demişti
Elfelf475 Ladybird25 kanamam olmustu benim kanama varken bakıldı ikinci de ilaç tedavisi sonrası kontrol amaçlıydı