Deletedmom93428 Kızkar tansiyonum dün yüksek çıkmıştı 130 a 40 dı sanırım yanlış olmasn az önce 3 defa ölçtü bugun 140/90 çıktı kağıt yazdı aile hekimim acile git dedi 😔😔 şu an gidiyorum dua edin de bir şey çıkmasın 😔
BusraUras Deletedmom93428 stres yapmayın anlık yükselmiş olabilir bazen oluyor öyle. Rabbim şifanızı versin inşallah ❤️