Merhaba bayanlar🤗 ilk gebeliğim ve tecrübelerinize ihtiyacım var. 14 haftalıkken kanamam oldu ve rahim ağzı açılmasından dolayı serkilaj oldum. Şimdi 15+2 yiz bebişimle. 3 gündür sabah akşam vajinal olarak progestan kullanmaya başladım. Ama akıntım da arttı. Sizce bu normal mi?