Fadikfs Benim annemin evinde olmuştu eve marangoz olan amcası gelip kalmıştı sonra amcanın yattığı odada kalan kişileri böyle kabarcıklar oluyordu önce uyuz sandılar ama değilmiş tahta kurumarını göremedi bizimkiler ilaçlamacılar görüp yuvalarını bulmuş hepsi ölmezse çok çabuk ürüyorlarmış inşallah değildir illet birşeymiş