Gurbetteyim izne gelmiştim usutmeyle ishal oldum ve buda doğum sancısını tetiklemis hastaneye yatısim yapıldı taburcu olduk şükür durdurdular size sorum eylülde dogum olacak inşallah zamanda gelirse dogum için memlekete bir ay önce döneceğim gidersem sanci da gelse orda kimsem yok eşim işe gidince bi başımayım doğuma kadar memlekette durmak mantıklısı olduğunu söylüyorlar 1bucuk ay için sizce ne yapmalıyım eşim orda ben burda nasil olur bilemiyorum yardımcı olun karışık oldu kusura bakmayın