Kızlar doktordan geldim, bu ay klomen kullanmışım. Reglimin 13.gunu.
Sağda 3 yumurtam varmış ( 15, 17, 17 mm)
Solda 1 yumurtam varmış ( 21mm)
Soldaki yumurta için pazar günü ilişki olsun dedi doktor. Sagdakiler için ise pazartesi gel duruma göre iğne yaparız dedi. Benzer bir durum yaşayan var mi
Şimdi sorularim şu:
Soldaki 21mm tahminen ne zaman çatlar?
O çatlarsa ve tutarsa Sağdakiler de tutarsa çoğul gebelik mi olur?
Pazar günü ilişki olsa mi yoksa pazartesiyi mi beklesem ?
Kafam çok karıştı. Bu arada ovulasyon testimde T çok silik 21 mm yumurtam olmasına rağmen.