Herkese merhaba güzel anneler ben 11 haftalık hamileyim ilk hamiligimi çok hatirlamiyorum kusuyordum 5 aya kadar çok hatirlamıyorum ama bunda özellikle tatlı ve ekşi yiyemiyorum yesemde ağzımda iğrenç bir tat 🤮 midem normalde bulanmiyor ama bu tatadan midem bulanıyor çok kötü bir his ya keşke kussamda yediklerimden tat alabilsem yediklerimden zevk alamıyorum maalesef benim gibi bu durumu yaşayan varmı acaba varsa inşallah geçicidir yoksa 9 ay çekilmez