Aselminaaa kuzum 4 senedir gidiyoruz yumurtlama tembelliği varr dedi ve çatlama iğnesi olmuştum.bu ay zaten tedavi görüyordum ama çatlama iğnesinden sonra 14 gün sonra testte çıkar dediler çıkmazsa adet olursun demişlerdi ben olmadım testtedir negatif çıktı bekledim olurum diye hala olmadım dedim test yapay ilk yaptigimda belli belirsizdi çizgi bugün belirdi anlamadm bende gidicem hastaneye acilde bakarlami acaba gebeliğe