Saziyersin [silindi] umarım benim gibi olmazsınız hersey kullandim bebe yagi Hindistan cevizi yagi vazelin badem.yagi 29 30 haftaya kadar bir şeyim yoktu suan 35 temiz kirmizi.kirmizi çatladım resmen yarık gibi
[silindi] Saziyersin yahu bence biz anneler çatlaklarımızla da güzeliz de yine de önlem alıyoruz işte 🤷🏼♀️ az mı su içtiniz acaba
Gkc92 Saziyersin biraz genetikle de alakası varmış sanırım. Belki d el yüzdendir ama ben bio oil kullanıyorum ve lierac erken haftalardan başladım sürmeye biraz maliyetli oluyor ama. Annem beş çocuk doğurduğu halde hiç çatlağı yok inşallah ona çekerim😂
Saziyersin Gkc92 ins çekersiniz ben de mutlu mutlu geziyordum yok diye bir hafta içerisinde bildiğiniz Türkiye haritası 😊 evladim iyi olsunda çatlaklar va umrumda da değil