Sessiz-Limannn Canım, seni her ne kadar tanımasamda doğumunun olması gerektiği zamanda sağlıkla olmasını diledim♥️ Karnımız elbetteki bebek büyüdükçe aşağıya inecek. Bunu bu şekilde düşün içine dert etme. Erken doğum riskinin olması, hamilelik duygusallığı ve stresiyle insanların dedikleri -ister bilinçli ister bilinçsiz söyledikleri- daha çok içine dokunuyor anlıyorum ama takılma buna. Kendini üzmüş olursun sadece. Bırak desinler. Çünkü art niyetli değillerdir diye düşünüyorum. Yoksa kim birinin bebeğinin erken doğmasını ister ki. Hassas olduğun için takılmış olabilirsin