Birpapatya4 muayne olduğum doktor dışardan sezen hanım öneri üzerine gittim zaten muayenesi 300 testleri saymıyorum bile daha bugün arayıp öğrendimki 2500 kendisi alıyo yücelende 4500 alıyor anlıcanız 7000 ve aşırı çok geldi bana volkan bey yücelendemi memnunmusunuz peki biraz yardımcı olurmusunuz bende gitmeyi düşünmüyorum artık dışarı çünkü zoruma gitti o kadar para vermek herşey sağlık için tamam ama fazla sizcede öyle değilmi