Littlespy Seni okadar iyi anlıyorum ki 😔 bende başta 29.haftamda başladım kaşınmaya o gece acile gittim baktılar kan aldılar enzimler normal dendi krem verdi gönderdi biraz iyiydim sonra tekrar bi başladı deliler gibi kaşıniyorum hemen kadın doğum doktoruma gittim tekrar bakıldı bu kez yüksek çıktı ilaca başlandı ama kaşıntı hiç bir şekilde geçmiyor doğum ne zaman olue ozaman geçermiş