Seymamurduk minik18 suanlık bir problem Yok bende canım mide bulantılarım bitti çok şükür 🙏 senin nasıl ?
mrtgnc minik18 benim de bulantılar devam 14+0 olduk inş geçer bi an önce 😔 bize de erkek dedi doktorumuz canım değişmezse tabi ☺️
Cgla minik18 bende 14+4 haftalgm. 6 haftalkken basladi hala var mide bulantilarm. Hic geciceginden ümidim yok vallahi. Gün geçtikçe daha da artiyor sanki.
Seymamurduk minik18 malesef ben devlete gidiyordum söylemiyor. Haftaya Sincan lokman hekimden randevu aldım inşallah o zaman öğrenirim. Sen ?
zgeDenizKaramanAtmaca Kuzular benim şuan 13 haftalık 14 olacağız yarın mide bulantım başta azdı şimdi yine oluyor ya ☹️
Seymamurduk minik18 ya ne güzel bende oğlumu 12. Haftamda özelde öğrenmiştim. Şuan Ankara’da yaşıyorum burada sadece devlet var merkeze biraz uzak 15+3 olduk öğrenemedim. Oğlumu 12. Haftada öğrenince bunu baya merak ediyorum
zgeDenizKaramanAtmaca minik18 inşallah canım geçen hafta biz de doktora gittim cinsiyeti anlayamadı doktor kız mı acaba diye düşündüm ben de
minik18 zgeDenizKaramanAtmaca banada ilk başta kıza benzettim dedi sonra kordonu var vazgeçtim dedi ertesi hafta kesin erkek dedi bakalım haftaya ne dicek ☺
Yonca88 14+6 dayım. 12+6 cinsiyetini öğrendik oğlum olacak. Geceleri çok sık uyanıyorum artık bide geceleri mide bulantım oluyor başlarda çok rahattım tersine gidiyoruz sanırım biz 😂