Tugbahsen Merhaba hanımlar 23+4 haftalık hamileyim Haftaya obstetrik için randevum varda ne olduğunu bilen var mı. Detaylı ultrason mu oluyor acaba 🤔
Babymoomy Tugbahsen evet canım renkli doopler olarak geçiyor konu ile alakasız ama doktorun mu yönelirdi di seni yoksa senmi almak istedin
Meltemcee Tugbahsen renkli derken oyle bebegin yuzunu gostercekler filan degil canim damarlara filan bakiyorlar plesentadaki mavi kirmizi renkler oluyo
Tugbahsen Babymoomy doktor yönlendirdi senin haftanda bakıyoruz dedi ama devlet hastanesinin saçmalığı haftaya 24 oluyorum ben
Tugbahsen Meltemcee doğrudur zaten devlette yüzünü filan göstermiyorlar 😄 ama illaki yaptırmam gerekiyor mu acaba çok gerekli mi onu anlayamadım
Meltemcee Tugbahsen baktir canm bebegine giden damarlar besleniyomu filan bi sorun varmi tespit ediyolar normal ultrasondan farki yok