Asu94 7 haftalık hamileyim dün metrobüste bayılmışım kan şekerim 70 çıktı iştahım yok halim hiç yok saatim saatimi tutmuyor canım birşey istemiyor miğdem bulanıyor ne zaman geçer bu durum umarım 9 ay bu şekilde olmam gerçekten halsizlik berbat birşeymiş. Kaçıncı haftada düzelir tecrübeli anneler bebeğim iyi ama kalp atışını dün duyduk yarın yine kontrolümüz var
Aselminaaa Asu94 gecmis olsun yaninda seker cikolata su bulundur ne zaman icine bisey dusuyor atarsin agzina biraz kendini toparlamana yardimci olur mumkunse bir sure yaninda biri ile git heryere en azindan senin icin daha guvenilir olur
Duygu0621 Asu94 canım bende 7 haftalığım , bende bayılma olmadı ama gerçekten sabahları özellikle kahvaltımı zor hazırlıyorum elim ayağım titriyor, halsizlik çok var resmen hasta gibiyim yataktan çıkamıyorum iştahımda fazla yok
Asu94 Duygu0621 demekki hemen hemen herkes aynı şekilde cidden 3 haftadır yoğun şekilde böyleyim daha ne kadar sürecek diye şimdiden söylenmeye başladım
Aselminaaa Asu94 ozama kraker falan bulundur yaninda illa agzina aticak bisey olsun kuzum ozaman biraz toparlar vucudun