Sed22-09 Sultann1603 evet çevremdekiler hep anahtarlık yaptırıyor, açıcak daha mantıklı geldi en azından kullanılır diye düşündüm :)
Burcinsrdgn Sultann1603 ben lavanta kesesi yaptırdım ve üçgen kutular aldım isimlik yapıştırdık içine badem şekeri koyacağız ve çikolata yaptıracağım
Mzeynepp Sultann1603 kızımda çikolata yaptırmıştım. Bunda da öyle düşünüyorum ama hala isim bulamadıgımızdan bekliyorum :( şaka gibi