Sultann1603 Kızlar hediyelik olarak ne dağıtmayı düşünüyosunz. Ben evde bisyler yapsam diyorum anahtarlk flan sizde ne fikirler var yazın konusalm😊
adalas Sultann1603 ben isimli cikolata yaptirmayı planliyorum onun yaninda da instagramda takip ettigim bir sayfa var onlara sordum yapabilirmisiniz diye onlarda 30 tane hediyelik kece susleme yaptiricam😊
Minigimyolda Sultann1603 çevremde kimse makrome anahtarlık yapmamsti o yüzden makrome anahtarlık yaptım ben
Momocuk-48 Sultann1603 bende keçeden balonlu hayvan figürlü bişiler düşünüyorum kendim yapıcam çok seviyorum çünkü uğraşmayı kendi emeği olumca insan daha kıymet veriyo
Sultann1603 Minigimyolda ben onu kına gecemde yapip dağtmstm 😊 ama şimdiden gökkuşağı olandanmi yapsam diyorum😊
Meyracukurmaraz https://resmim.net/i/ThlQG Daha bitmedi pleksi den ismi olacak ama bu şekilde kendim yaptım kolanya ve lavanta kesesi
Sultann1603 Meyracukurmaraz aa çok güzel olmuş keseleri kendinzmi diktinz içine elyafla berabermi lavanta koyuyosunz
Sultann1603 Minigimyolda [url=https://resimyukle.link/i/mDteO][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/mDteO.jpg[/img][/url] bunlardan yapmstm kına gecemde gene kendim bisyler yapmak istemyrm 😊
Minigimyolda Sultann1603 ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar açacaklı magnetlerde güzel tercih edersen
Pinaralper Sultann1603 https://resimyukle.link/i/mgnEN at yerıne yıldız pleksı olacak adı YAMAN olacak bu bir örneği hala elime ulaşmadı malesef doğuracagım ama hedıyelıklerım cıkolatam hala yok
Sultann1603 Minigimyolda teşekkür ederim😊 yani açıkçası kendim bisyler yapmak istyrm evde vakit gecer hem zaten kış bebeği olck aralıkta doğum oyalanirm diye düsünüyorm😊
Minigimyolda Sultann1603 zamanınızda varmıs yeni ve farklı evde yapılacak birşey görürsem yazarm tekrar