Lavinyaaa İdrarda protein +30 mg cıktı yasayan var mı acaba tehlikeli bi durum mu tansiyon da var ilaç kullanıyorum bebeğiminde karın çevresi 10 gün geriymis
Reyhandmrl Lavinyaaa çok değil canım benim geçen ay 269 mgdı doktorum 1 gram olursa tehlikeli zehirlenme olur dedi .
Balogluubusraaa Benimde idrarda protein cikti doktor 24 saatlik idrara bakalim dedi onu goturcem pazartesi. Tansiyonunu ölç dedi sende dikkat et insallah saglikla kucagimiza aliriz Allahin izniyle
Lavinyaaa Balogluubusraaa banada öyle dedi bakalım bende pazartesi götürücem inşallah bişi çıkmaz sizinde
Lavinyaaa AESahin tansiyonum 14/9 çıktığı için ilaca başladım alfamet ve norvac diye bi ilaç içiyorum ona rağmen 12/8 13/8 falan çıkıyor
AESahin Lavinyaaa evet benim de normalim 11 Ken 14/8 e kadar yükseldi ilaç la bile 12/7 filan o zaman bende de çıkabilir bakalım sonuçları bekliyoruz:(
Reyhandmrl Lavinyaaa bende yüksek tansiyon hastasıyım hamilelikten önce protein kaçağı yoktu . Hamilelikte yükselmeye başladı . Düzelme durumu olur mu hiç bilmiyorum . Tansiyon tetikliyor herşeyi . Bende korka korka yaşıyorum .