Zeyyyn Yorulduğumda yada fazla yürüdüğüm zaman mı bana mı öyle geliyor bilmiyorum da sertleşiyor karnım sanki patlıcak gibi oluyor ağırlaşmış gibii valla tutanlara niye tutar derdim bende karnımı tutuyorum yürürken böyle olan var mı
-MinikMucizem- Zeyyyn bende de aynı oluyor 24+5 teyim sertleşme harici vajinada ağrım çok oluyor hiç bir yere gidesim hiçbir şey yapasım gelmiyor tedirgin ediyor ağrı beni 😔
[silindi] Evet ya ben de hiç hoşlanmam ama o sertleşmeler olduğunda ister istemez tutuyorum karnımı. Ben de sanki yorulduğumda veya çok egzersiz yaptığımda oluyor gibi hissediyorum
satigul Zeyyyn ben şuan 28 haftalığım🤲 ilerleyen haftalarda daha değişik belirtiler bekliyor sizi 😁 kasılmalar, ağrılar, karın sertlesmeleri, bebeğin toplanması….😬 Sağlıkla gelsinler yeter ki en önemlisi o 🤲🥰
Zeyyyn -MinikMucizem- ya sağ kasıkta yada sol kasıkta ağrım oluyor benim yürümek iyi birşey ama gerçekten dediniz gibi bişi yapasım gelmiyor benimde
minikprensimmm123 -MinikMucizem- Canım senle aynı gündeyiz bende 24+4 deyim benim de çok vajina ağrısı vardı doktorum magnezyum ilaç verdi suya atılandan magvital diye onu kullandığımdan beri ağrım azaldı hiç olmuyor da diyebilirim
-MinikMucizem- Zeyyyn inşallah geçer magnezyumlar ise yararda bizde rahatça yuruyuslerimizi yapabiliriz 🙏🙏
-MinikMucizem- minikprensimmm123 bana da verdi fayda etmedi o bende hap verdi şimdide bu daha çok kana karışır dedi bakalım yeni başladım inşallah bende faydasını görürüm 🙏🙏