221039 Kızlar 9 aylık sürecin sonuna geldim ptesi günü kısmetse bebeğimi sezeryan ile doğuracağım darısı tüm bekleyen isteyen annelere inşallah 🙏 tavsiyelerinizi alırım 😍
Yasinimm 221039 amin inşallah bizde risk var Allah nasip ederse son 8 ama çarşamba gittiğimde plesanta yaşlanması çıktı 🤦♀️😭29 haziran salı aç karnına gel ne olur ne olmaz dedi normalde 3 temmuz olucak inşallah bebeğime bişey olmaz🤦♀️😭🤲
Gulsurmeli 221039 2 si 1 arada mutlaka yanında bulundur Depend yerine hasta bezi sezaryende daha iyi oluyormuş dependde terleme yaptığı için enfeksiyon kapabiliyormuş ben depend kullandım birşey olmadı ama olsun siz hasta bezi kullanın. Takmıyosun hasta bezini zaten altına seriyosun üstüne oturtuyorlar bana öyle yapmıştı hemşireler Ve kesinlikle doktor izin verdikten sonra yürüyüşe kalktığında dik bir şekilde yürü öne doğru eğilerek yürüme ilk kalktığında ufak bir ağrı hissedeceksin yürüdükçe açılıyorsun. Sağlıkla kucağınıza alın ☺️