Merhaba sevgili Anneler ve Anne adayları, bir sorum olacak. 20haftalik gebeyim bugün detaylı usg oldum. Doktorum bebeğimin bağırsaklarında parlaklık gördüğünü söyledi. Çok önemli bir parlaklık olarak görünmüyor dedi ama benim içime sinmedi. Bu şekilde olan takıpli olan var mı acaba aramızda?