aslininbebegi22 başka bir postta görmüştüm, sağlıkçı bi hanımefendi hastanelerine gelen yazıda iznin 1 Temmuz itibariyle kalktığı işe başlaması gerektiğini vs yazmış.. diğer birimlere de yakın zamanda yazı gider demiş. Daha yayınlanan bir genelge yok sanırım ama kalkacak olması muhtemel