bestesmom Haftalık gebeyim bu zamaba kadar boyle olmazdı bu hafta son 3 4 gundur kolumu kaldırcak enerjim yok bunu yaşayan var mı?
Babymoomy bestesmom bende öyleyim 19haftalık olduk birde oğlum var peşinde koşmak bile istemiyorum o uyyyunca bende yanı da otomatikmen uyuyorum artık
burcinnb bestesmom ayyy bi tek ben böyleyim sanıyordum 🤦♀️ 34. Haftadayım bende parmağımı oynatacak hal yok ne olacak böyleeee😭
melegim_ve_ben bestesmom Havalar ısınıyor hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama nem oranı yüksek bir sehirse ekstra bunaltıcı oluyor.Ornegin ben Adana’dayım 23 .haftadayiz havalardan dolayı modum düşüyor günden güne 😰
bestesmom Babymoomy ya korkuyorum bısemı oldu dıye yarın da uzun yol yapcam doktor sorun yok dedi ama ben ıyı hissetmiyorım
Babymoomy bestesmom korkma canım benim 2.hamileliğim anlıyorum seni oğlumda da bu haftalarda başladı 7.aya kadar sürdü
bestesmom burcinnb ay ben 25ken boyle 34 falan düşünemiyorum yemek bile yapamadım bugün uyumaktan töbe ya
Meyracukurmaraz Sıcaktan mı anlayamadım bende hiç böyle değildim 31 haftalığım 3 4 gündür yerimden kalkasım yok