Rabiablt58gkts merhaba Allah yardımcın olsun acile git serum ye bana zararı olmadığı söylendi aynı durumdayım bulantı öğürme tiksinme hepsi asırı derecede pazar günü bi serum yedim birde dün gittik bana iki gün kadar iyi geliyor tabi sonra geciyor ilaç zararlı ama serumun zararı olmadğını söyledi doktorlar umarım gecer cok zor yiyemedikcede halsiz kalıyor ve hep yatıyor insan😔😔