_gmzee Duygus97 herkesin muayeneden sonra kanaması olmuyor ki, ben dün oldum Allah’a şükür öyle bi sıkıntım olmadı. Üstte kalsın kanama olanlarla ilgili bi bilgim yok olan anneler yazar umarım
Babymoomy Duygus97 hastaneden geldim çamur gibi kan geldi iç çamaşırımı kapladı 3gün sonra doğum oldu doktor kan gelmesi normal ben elim ile baktığım için esner kan gelir dedi ama kan uzun bir süre gelir ise bana söyle dedi
Aselminaaa Duygus97 bende hic gelmedi doktoruna arayip sorabilirsin belki nisaninda gelmis olabilir ne kadar geldigine miktari rengi onemli ama
elifnurrrr Duygus97 muayneden sonra 1 kere geldi önce pempemsi geldi sonra avuç içi kadar kanama oldu bidaha olmadı
Busra0710 _gmzee doktor daha ileri gitmemiş sanırım, benim doktorum dedi ki burda bırakırdım aslında ama ileri gidicem ki süreci başlatayım dedi. Bilerek kanama olsun diye ilerledi diyeyim yani
Duygus97 Aselminaaa doktor gelmesi normal dedi ama bu kadar uzun süreceğini ben tahmin etmemiştim doktora gitmek en iyisi
_gmzee Busra0710 öyle olabilir o zaman o konuyla ilgili bilgim yok. Ben zaten 35 haftada oldum erken doğum ihtimali var diye doktorum çok zorlamak istememiş olabilir
Busra0710 Duygus97 canım doktor bana dedi ki, şimdi kanaman oldu olcakta. Bu lekelenmeler olabilir normal korkma. Amaaaaa adetteki gibi çok olursa, pedin dolarsa gel dedi. Onun dışında lekeler olması normal dedi
Duygus97 Busra0710 benim bazen kahve bazen pembemsi birkaç kere de kırmızı geldi mesaj attım cevap bekliyorum
Beyzan Duygus97 benim hiç olmadi kanama. Doktorlar 38 den sonra doğumu tetiklemek için bazen zar sıyırma vs yapıyor o kanama yapabilir ama ben 37+6 da oldum hiç ne kanama oldu ne farklı bir akıntı
Duygus97 Beyzan benim 37+3 ama bebek 1 hafta önde belki de doktor bilerek tetiklemiş olabilir bir şey demedi ama
Busra0710 _gmzee tabi tabi o haftalarda doğumu başlatmak için bi çabası olmamıştır sadece muayene etmiştir. Bende başlaması içinde zorladı
Aselminaaa Duygus97 hanimefendi ben sizin haftanizi nerden bilebilirim ornegin turkiyede mi yasiyorsunuz yoksa yurt disinda mi?!? Yurt disinda cati muaynesi hamileligin basindan sonuna kadar yapilir